سه شنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۴ Tuesday, 28 October , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1585 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 3×
بررسی چالش های موجود در رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷
  • ۱۴۰۴-۰۵-۲۰ ساعت: 19:48
  • شناسه : 4461
    1
    شهرداری منطقه دو شیراز: به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی و تسریع در پاسخگویی به درخواست های شهروندی، جلسه ای با حضور مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز و همکاران، شهردار،معاونین و مسئولان منطقه ۲ برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : بینش ملی
    پ
    پ

    به گزارش بینش ملی، سید کمال پاک فطرت ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران حوزه ۱۳۷شهرداری شیراز، این حوزه کاری را با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان پراهمیت دانست و خاطر نشان کرد؛ معاونین و مسئولین اجرایی منطقه موظفند که رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام نمایند.

    وی همچنین اظهار داشت : مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه موظف است با توجه به پیام و تماس شهروندان، نقاط ضعف و قوت واحدها را بررسی و اعلام نموده تا با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان فراهم گردد.

     

    در این جلسه الهام حسینی رئیس اداره اطلاع یابی و ارتباط مردمی بر لزوم هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف خدمات شهری و رسیدگی فوری به مشکلات شهروندان تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش های مستمر از روند پیشرفت امور شد.

     

    مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه؛ ارزیابی عملکرد سامانه ۱۳۷ در سطح منطقه ۲ و بررسی چالش های موجود در رسیدگی به درخواست های مردمی بود.

    شایان ذکر است ؛ در این جلسه تصمیمات جدید برای تسریع در پاسخگویی به شکایات شهروندان و نظارت بیشتر بر عملکرد نواحی مختلف خدمات شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات انجام شده توسط مسول سامانه ۱۳۷ ارائه شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.