سه شنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۴ Tuesday, 28 October , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1584 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 3×
تبلور همدلی و شفافیت؛ دستاورد بازدید سرزده شهردار کلان‌شهر شیراز از منطقه یک 
  • ۱۴۰۴-۰۴-۰۷ ساعت: 17:11
  • شناسه : 3059
    4
    شهردار کلان‌شهر شیراز؛ شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدیدی سرزده از منطقه یک، با تأکید بر اتحاد و تعامل، مسیر تازه‌ای برای ارتقا و تحول در خدمت‌رسانی شهری این منطقه ترسیم کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : بینش ملی
    پ
    پ

    به گزارش بینش ملی، شهردار کلان‌شهر شیراز، با همراهی مدیران ارشد، با حضوری میدانی در شهرداری منطقه یک، رویکردی نوین بر پایه همدلی، شفافیت و ارتقای خدمات شهری را به نمایش گذاشت؛ حرکتی که زمینه‌ساز تعامل سازنده میان مدیریت شهری، کارکنان و شهروندان شد.

     

    محمدحسن اسدی همراه با معاونان و مدیران ارشد شهرداری، در قالب بازدیدی هدفمند، روند کاری و کیفیت خدمات‌رسانی در شهرداری منطقه یک را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

     

    در این بازدید، شهردار شیراز با گفت‌وگوهای صمیمانه با مدیران و کارکنان مجموعه بر اهمیت همدلی و تقویت انگیزه در میان نیروی انسانی تأکید کرد و نقش اساسی آن را در افزایش کیفیت خدمات به مردم مهم دانست.

     

    وی بر ضرورت فراهم‌کردن محیطی پویا و حمایت‌گر برای کارکنان تاکید و اظهار کرد: رضایت و انگیزه سرمایه انسانی، پشتوانه‌ای بی‌بدیل برای تحقق اهداف مدیریت شهری است.

     

    اسدی با اشاره به نقش محوری شهروندان در تحول شهری، افزایش شفافیت، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را راهکارهایی برای رشد اعتماد عمومی دانست و تعامل مستمر با مردم را عامل ارتقای خدمات شهری عنوان کرد.

     

    در ادامه این دیدار، شهردار شیراز بر تسریع رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با شهروندان تاکید و دستورات لازم برای بهبود پاسخگویی را صادر کرد.

     

    سارا قائدی، شهردار منطقه یک شیراز، نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری را نتیجه برنامه‌ریزی منسجم و حمایت‌های مدیریت شهری دانست.

     

    وی بر اهمیت جلب مشارکت مردمی، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تداوم همدلی درون‌سازمانی برای اجرای پروژه‌های موفق تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود تداوم این ارتباط نزدیک با مردم موجب رفع سریع‌تر مشکلات و تعالی منطقه یک شود.

     

    این بازدید با شنیدن نظرات و دغدغه‌های شهروندان و تعامل دوسویه مدیران شهری و مردم، گامی موثر در راستای بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی در منطقه به شمار می‌رود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.